Často kladené otázky

ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

Jaké výrobky nabízí Kobercomat.cz?
Nabízíme vinylové, venkovní a interiérové koberce a ochranné podložky pod křesla a na stůl.
Jak lze vyhledat konkrétní grafiku?
V obchodě Tepichomat můžete použít vyhledávač zadáním požadovaných frází nebo použít vytvořené kategorie: určení, témata, kolekce a doporučené. Vždy také můžete požádat o pomoc naše poradce. Kontaktujte je na chatu nebo e-mailem na adrese info@Kobercomat.cz.
Jak vytvořit objednávku?
Je to velmi jednoduché! Jakmile najdete vytouženou grafiku, stačí jen zvolit vhodnou velikost a poté kliknout na PŘIDAT DO KOŠÍKU. Vyplňte formulář objednávky v košíku a proveďte platbu. V případě problémů můžete vždy napsat na náš chat nebo zavolat na telefonní číslo +420 556 674 626 a naši konzultanti vám pomohou.
Jak mohu zaplatit za objednávku?
Svou objednávku můžete zaplatit prostřednictvím bezpečných internetových plateb: PayU, klasickým převodem na bankovní účet, nebo si zvolit platbu na dobírku u kurýra. Další informace naleznete v záložce PLATBY
Jaká je lhůta realizace?
Vzhledem k tomu, že výrobky jsou vyráběny individuálně pro každého zákazníka, zaslání obvykle probíhá maximálně po 6–7 pracovních dnech poté, co obdržíte e-mail o přijetí objednávky k realizaci. Samozřejmě se snažíme, aby tato lhůta byla co nejkratší. Kurýrní zásilky jsou doručovány následující pracovní den.
Jaké jsou náklady na dodání?
Náklady na zaslání jsou oceňovány individuálně a jsou viditelné v košíku při vytvoření objednávky.
Mohu si objednat zaslání do zahraničí?
Samozřejmě! Zásilku dodáme, kam budete chtít. Zahraniční zásilky jsou oceňovány individuálně. Napište nám na e-mail info@Kobercomat.cz.
 
Co mám dělat, když můj balíček dorazí poškozený?
Pokud zaznamenáte jakékoli poškození zásilky, rozhodně ji otevřete v přítomnosti kurýra a sepište s ním protokol o škodě. Poté jej pošlete na info@Kobercomat.cz spolu s fotografií poškození. Poté, co obdržíme vaše oznámení, vám zašleme nový plnohodnotný výrobek.
Jak mohu podat reklamaci?
Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že výrobek není v souladu s objednávkou: má špatnou velikost, snímek, materiál nebo je objednávka neúplná, dejte nám o tom prosím vědět zasláním e-mailové zprávy na info@Kobercomat.cz. Nejlepší bude, pokud k e-mailu připojíte fotografii vady. Po kladném projednání reklamace vám zašleme správný výrobek nebo vám vrátíme peníze.

 

 

Pokud máte ještě nějaké dotazy, napište nám!